aku ke rumah mak longku utk mengambil bju.. of course la wif my mom.. masa balek tu pak long ada bg burung puyuh...
ayat yg pertama keluar dr mulut aku ialah
"burung puyuh boleh mkn ke??"
mama hanya gelak, sebab aku memalukan dia.. nk wat mcm mner kan, dah mmg xpenah mkn pown...pak long bg 3 ekor puyuh, utk seorang seekor di rumah... aku x tau kenapa kali ini mulut aku nie mcm nk mkn puyuh itu, sebab selama ini aku penah mkn telur puyuh shj...
klu tya mama,
mama akan jawab, "puyuh mahal", "mama pown xpenah mkn"...
balek rumah, mama wat goreng puyuh, kemudian mkn dengan sos, dagingnya agak liat dan mcm terasa mkn rangka ayam la plak.. huhuhu...
adekku mcm aku jgk, xkan mkn klu mknan tu xpenah dimkn.. tp dia lagi memilih dari aku.. hahaha~~
------------------------------------------------------------------------------------------------------
fantasy couple rupanya adalah couple or trouble...
~trimas to my sis for giving me this drama, dah lama dah nk cari cte nie~
kenangan di matrik kembali menerjah...melihat this drama time chemfrenz modul*, sanggup lambat ke kelas, semata2 utk menonton cte ni di bilik tv, blok p2.. byk kenangan di sana....
chemfrennz modul: kelas utk mengimprovekan kimia yg diajar oleh org terer kimia....
dan tq, racel kerana memahami sy.. hahaha~~
fakta: xperlu disangkal lagi, yg sememangnya ayam lagi sedap dari puyuh....
nota: tahniah kepada wayang sebab menang mlm nie dlm anugerah skrin... time utk mencari movie tu plak~~ spe2 yg ade tu jgn lupa, bg... jasamu amat dikenang~~

6 berkata-kata:
burung puyuh?
aku pnh makan..cubit skit dr kwn aku.
sedap..hahahaaha~ tp ari tu sbb xbiasa makan..aku amik dr kwn aku je..pastu skrg xpnh makan dah..ngeee~~
mmg la ayam sdap! hahaa
hehehe~~ mayb ko mkn sket je kot.. aku tpksa mkn seekor... xpenah mkn, slalu kata sedap, klu 1st time mkn...
ayam mmg sedap pown~~ kui3
ahahhaa..sabar je la ye..ekekeke
yep~~
aq x pena lg mkn menatang tuu..tgk kt pasar mlm pon ngeri je diperlakukan gitu heiwan kecil molek tuu...huk3..
kecik molek la comel.. hahaha~~
bru leh mkn.. kui3...
Post a Comment