Friday, April 9, 2010

::kamu cantek::


entry kali ini aku nk pomot 1 cte nie...

you're beautiful..


ni sinopsis die::> tae kyung dan On Yu hendak mencari member baru dlm group idol, A.N.JELL.. . walau bagaimanapun, Mi Nam mengalami kecederaan di saat akhir. oleh itu, Mi Nyu, adek kembarnya diminta utk menggantikan tempat abgnya...keseluruhan drama ni memaparkan kehidupan group idol...

pelakonnya:
Jang Geun Suk sbg Hwang Tae Kyung
Park Shin Hye sbg Go Mi Nam (lelaki) / Go Mi Nyu (pompuan)
Lee Hong Ki sbg Kang On Yu / Jeremy
Jung Yong Hwa sbg Kang Shin Woo

*ni adalah bes korean drama 2009*


cte ni bg mcm coffee prince la klu nk diikutkan.. tp bg aku cte ni sweet sgt, sbb hero n heroin die cumel2.. lalala~~*de ke yg xcomel dlm cte korea*.. dan perwatakan mereka tu buat kita tertarik, wpun aku xske sgt laki yg wat straighten rambut....

fuhh!!! demam korea melanda jap....*winkwink*

ade lawak, ade ego, ada romantik, lagu2 die pown bes....secara jujurnya:::> bes la cte ni...

ni klu ckp pasal movie~~~~~

klu ckp pasal blog plak..... hehehe~~~

senarnya dh lama diorang bg.. tp aku malas nk update blog.. so ari ni, nk melegakan sendi2 tgn menulis, rehatkan otak ni dr note2 toxico, polymer *ketika ni otak tgh serabut ngn note polymer*<---mgu dpn kan nk exam~~

taaaadaaaaa~~




*terkedu sebentar*


*selalu dah terbiasa dgn huduh, tp kali ini dpt cantek plak*
oppps!!! terlepas plak~~ lalala~~

apa yg aku kena wat???

1. Buat 1 Entry Tentang Award ini

2. Ucap Terima Kasih dan letak link pemberi award pada entry tersebut

3. Senaraikan 15 blogger sebagai penerima Award

4. Beritahu penerima Award , supaya dia tahu yang dia adalah penerima Award

5. Senaraikan 7 perkara tentang korang .
4
no.1 sudah dinyatakan di atas itu, KAMU CANTEK!!!

NO2. ni aku dpt 2-2 dr klasmate dkt beseri.. tq byk2 je... mr. president, yg kini berada di johor n mrs kontroversi fabuluos [jgn marah ye]yg ada di shah alam wpun asal dia batu caves je......

no3. aku nk bg kat sume follower aku leh?? tp dah melebihi 15, kire halal la tu kan~~hihihihihihi~~

-amek je la ek, jgn segan2-

no4. ni yg malas nie... hihihi~~ klu korang bce post ni, jgn lupa singgah ye~~
-wecom kpd semua- *nnt mst org ckp trima kaseh, tq2*


no5.nk 7 je ke???ape ek nk gtau..
-seorang perempuan
-maseh student
-selalu berangan
-nama gelaran baru adalah cik abe
-mood:::> tgh merajinkan diri utk exam kali ini
-gemokkkk sgt2... ingin menguruskan badan.. lalala~~
-sy ... sy... sy... sgt merindui rumah sy....

-the end-







2 berkata-kata:

Unknown said...

wah! cte korea ni cte fantasi ker???? mcm best plak tgk... ade tayang kt tv x???

Unknown said...

woh!!! xlah.. cte biasa2 je.. mcm cte korea yg biasa tp cte ni mmg besh~~~ tgk la~~ hihi...

rsenye xde ag... donload je dr website die~~ huhu~~