entry kali ini aku nk pomot 1 cte nie...
you're beautiful..

ni sinopsis die::> tae kyung dan On Yu hendak mencari member baru dlm group idol, A.N.JELL.. . walau bagaimanapun, Mi Nam mengalami kecederaan di saat akhir. oleh itu, Mi Nyu, adek kembarnya diminta utk menggantikan tempat abgnya...keseluruhan drama ni memaparkan kehidupan group idol...
pelakonnya:
Jang Geun Suk sbg Hwang Tae Kyung
Park Shin Hye sbg Go Mi Nam (lelaki) / Go Mi Nyu (pompuan)
Lee Hong Ki sbg Kang On Yu / Jeremy
Jung Yong Hwa sbg Kang Shin Woo
Park Shin Hye sbg Go Mi Nam (lelaki) / Go Mi Nyu (pompuan)
Lee Hong Ki sbg Kang On Yu / Jeremy
Jung Yong Hwa sbg Kang Shin Woo
*ni adalah bes korean drama 2009*
cte ni bg mcm coffee prince la klu nk diikutkan.. tp bg aku cte ni sweet sgt, sbb hero n heroin die cumel2.. lalala~~*de ke yg xcomel dlm cte korea*.. dan perwatakan mereka tu buat kita tertarik, wpun aku xske sgt laki yg wat straighten rambut....
fuhh!!! demam korea melanda jap....*winkwink*
ade lawak, ade ego, ada romantik, lagu2 die pown bes....secara jujurnya:::> bes la cte ni...
ni klu ckp pasal movie~~~~~
klu ckp pasal blog plak..... hehehe~~~
senarnya dh lama diorang bg.. tp aku malas nk update blog.. so ari ni, nk melegakan sendi2 tgn menulis, rehatkan otak ni dr note2 toxico, polymer *ketika ni otak tgh serabut ngn note polymer*<---mgu dpn kan nk exam~~
taaaadaaaaa~~

*terkedu sebentar*

*selalu dah terbiasa dgn huduh, tp kali ini dpt cantek plak*
oppps!!! terlepas plak~~ lalala~~
apa yg aku kena wat???
1. Buat 1 Entry Tentang Award ini
2. Ucap Terima Kasih dan letak link pemberi award pada entry tersebut
3. Senaraikan 15 blogger sebagai penerima Award
4. Beritahu penerima Award , supaya dia tahu yang dia adalah penerima Award
5. Senaraikan 7 perkara tentang korang .
4
no.1 sudah dinyatakan di atas itu, KAMU CANTEK!!!
NO2. ni aku dpt 2-2 dr klasmate dkt beseri.. tq byk2 je... mr. president, yg kini berada di johor n mrs kontroversi fabuluos [jgn marah ye]yg ada di shah alam wpun asal dia batu caves je......
no3. aku nk bg kat sume follower aku leh?? tp dah melebihi 15, kire halal la tu kan~~hihihihihihi~~
-amek je la ek, jgn segan2-
no4. ni yg malas nie... hihihi~~ klu korang bce post ni, jgn lupa singgah ye~~
-wecom kpd semua- *nnt mst org ckp trima kaseh, tq2*
no5.nk 7 je ke???ape ek nk gtau..
-seorang perempuan
-maseh student
-selalu berangan
-nama gelaran baru adalah cik abe
-mood:::> tgh merajinkan diri utk exam kali ini
-gemokkkk sgt2... ingin menguruskan badan.. lalala~~
-sy ... sy... sy... sgt merindui rumah sy....
-the end-


2 berkata-kata:
wah! cte korea ni cte fantasi ker???? mcm best plak tgk... ade tayang kt tv x???
woh!!! xlah.. cte biasa2 je.. mcm cte korea yg biasa tp cte ni mmg besh~~~ tgk la~~ hihi...
rsenye xde ag... donload je dr website die~~ huhu~~
Post a Comment