Sunday, April 25, 2010

::persoalan yg banyak::


nampak x kat side kanan korang de kan formspring -----> " awk tye dengan besnya sy menjawab"

hari ini aku telah bertanya kpd 11-12 people that i follow... 30++ soklan dlm satu masa.. hihi~~


mst korang penat kan jwb soklan aku, mst korang kate,"byk seh soklan dr minah nie" "kilang wat soklan ke" "soklan exam pown ssh lg dr soklan nie<--- *tipoo je*"

bukan ape, sje je nk tye... suma soklan x masuk dlm exam..

bermacam-macam aku tya sampai aku pown dpt jawapan yg berbagai2.. hihihi~~ gelak je la aku depan laptop..........

at least aku dpt tahu jugak fren aku ni mcm mner.. leh ke sharing sket ke.. ke nk secretive je.. almklumlah, tye on9 nie, suma jwpn suma org tahu...

mintak maaf la ye klu yg xsuka... aku tye byk2...tp still aku nk tye... hihihi~~

klu yg suka tu, nnt2 aku tye lg klu ade soklan aku nk tye.. lalala~~~

-bila diri ini tidak mampu utk melihat note molekul, dan hanya mampu mengarang blog-

-otak maseh ligat utk mencari soklan utk ditanyakan...-

-wait n see my next questions-

-gudluck for ur exam-



4 berkata-kata:

Jefri said...

gud luck kak syhrh (mcm syarahan plak bunyik die, ok again..syahirah..)
=)
naseb bek jepree xbuat pomspring tah pemende nak sebut tuh..

.: Cik Lynot :. said...

gud luck cik jiran..hihi

aku dh skit2 pinggang reka struktur..muahaha

Noor Fatin said...

hahaha seyes bykkk

td nabila antar 50 soalan kat aku..
nak pngsan aku..hihi

aku bz skit skrg.. nak fnal.. pas fnal nti aku balas dendam..
500++ soalan! ahahhaa

Unknown said...

gepri: tq2... leh je klu nk wat formspring.. hihihi..

jiran: xpe2.. ko kan mmg terer...

paten: hihihi.. aku x dpt pown soklan tu... tp nnt aku nk bg 100 soklan kat korang lepas exam aku nnt... *ops~~ dah terbongkar*