belum terlambat kan utk ucap HAPPY NEW YEAR.. mudah-mudahan tahun 2011 ni menjadi lebih baik dari tahun sebelumnya.. aku mendoakan supaya seluruh keluargaku berada dalam tahap kesihatan yang baik, serta member2 aku sntiasa bergembira pada tahun ni, dan jgn bersedih.. :)
new year ni aku di cameron!!! bercuti ngn member2 akak aku..
mula2 bertolak dari sini g taiping dlu, then g beramah mesra ngn view kat taiping dlu.. hihi
g bukit merah.. tgk view dr empangan.. tp sayangnya sbb ari tu hujan, kami hanya duduk dalam kereta sambil dgr lagu korea... akak ada kata mcm drama korea katanya.. lalala~~
sampai je bukit merah, saja view je scene kat sana.. men game..dan misi mencari toilet di bukit merah..

happy new year, bloggers.. :)
selepas itu, bergerak ke taiping balik utk menikmati keenakan pasembor.. [mkn di rumah amir] skali ngn nasi ngn laksa.. aku xtau aku dah naik berapa kilo ni.. hehe~~
pagi new year, kami bergerak ke cameron melalui jalan simpang pulai.. sementara nk menunggu akak amir balik dari sekolah sbb ada meeting.. kami berjalan dari kg. raja, singgah di tanah rata
kat tanah rata, makan apa yang ptt.. dan kemudian g pasar berinchang borong apa yg ptt.. [oleh disebabkan aku dlm kepokaian, sumanya di-sponser oleh akak aku...kikiki..]
sampai je kg.raja, aduhai sejuknya tempat ni.. bygkan nk pijak lantai pun.. menggigil2.. ish3~~
nk tido pun kena tutup ngn comforter.. nseb bek ada heater kat bilik air tu.. klu x, xmandi aku kat sana..
beramah mesra ngn anak sedara member akak aku, syafiqa n aiman..
keesokan harinya, bertolak dari rumah, berjalan2 sekitar ladang teh, bergambar di luar strawbery farm sebelum perjalanan balik..
..aku pun xbeli apa2 kat sana as a seviner..

0 berkata-kata:
Post a Comment