Thursday, December 10, 2009

cambesje tagged-8

terkejut aku jln2 terjah blog org, n ternmpk tagged yg ditaip nama aku "syira *kwn iceq*"...xpe la memandangkan aku sekarang sgt aktif, sebab xtau nk wat ape kat rumah nie, nk tulih pown xde pape topik dah... haha...

maka aku jawab la tagged yg berbunyi....sudah lama tidak menjawab tagged ini...


ABC ABOUT YOU QUESTS

A - AVAILABLE: sign out... =)
B - BIRTHDAY: 17 mac 1989
C - CRUSHING ON: byk sgt...ashraf muslim, mike he, jerry yan, jae hae n dll...=p
D - DRINK YOU LAST HAD: air masak je..haha
E - EASIEST PERSON TO TALK TO: my family...
F - FAVORITE SONG: lagu yg sedap didengar...
G - GUMMY BEARS OR GUMMY WORMS: gummy bears
H - HOMETOWN: sg petani, kedah
I - IN LOVE WITH: dennis oh
J - JUGGLE: nope
K - KILLED SOMEONE: that reading this.. hahaha...
L - LONGEST CAR RIDE: entah...
M- MILKSHAKE FLAVOR: chocolate.
N - NUMBER OF SIBLINGS: 6...
O - ONE WISH: hmmmm~~
P - PERSON YOU CALLED LAST: cik ani: tye pasal lesen... =p
R- REASON TO SMILE: xkan nk masam kot....
S - SONG YOU LAST HEARD: fly to ur heart by selena gomez.. coz watching tinker bell
T - TIME YOU WOKE UP: tadi? hmmmm.....
U - UNDERWEAR COLOR/PATTERN: perlu ke jawab???
V - VEGETABLE(S): ulam??
X - X-RAYS YOU'VE HAD: chest...

Y - YOYOS ARE: Y-O-Y-O
Z - ZODIAC SIGN: ikan...

ABOUT YOU
Spell your name without vowels: nr syhrh mhd rz... ada phm ke???
Least favorite color?: asalkan sedap mata memndg,...
What are you listening to?: kipas
Are you happy with your life right now?: of coz.. x perlu disangkal lg...
What is your favorite class in school?: math...
Are you outgoing?: entah....
Favorite pair of shoes?: slipar... yg mgkin akan dimarah mama....
Where do you wish you were right now?: zaman kanak2..

CANS
Can you dance?: chicken dance??? hahaha...
Can you whistle?: yup
Can you walk with your toes curled?: entah, xtry pown...

DOS
Do you believe there is life on other planets?: hmmm... of coz not...
Do you believe in miracles?: yup
Do you believe in magic? : nope... just believe in HIM...
Do you believe in Satan?: yup
Do you believe in Santa?: does it exist??
Do you know how to swim?: mayb not...
Do you like roller coasters?: hahaha... jgn tgk muka aku, time aku nek benda nie...
Do you think you could handle the stuff they eat on those realityshows?: klu sedap tu leh la.. klu x, xmo den...

HAVES
Have you ever been on a plane?: penah.. masa dok sabah dlu3...
Have you ever asked someone out?: of coz...mama...nk g tesco baru x dpt3... huhuhu
Have you ever been asked out by someone?: of coz... mama, my fmly, my frens...
Have you ever been to the ocean?: of coz... dlu kat sp ade ocean, skrg dah tukar jd sp plaza.. hahahaha...
Have you ever painted your nails?: pernah... dlu3..
WHATS
What is the temperature outside?: hot, dengan nyamuk byk skrg nie...
What radio station do you listen to?: hot..

What was the last restaurant you ate at?: lupa la... dah lama x mkn kat luar.. tp beli lauk kat luar ade la.. haha~~
What was the last thing you bought?: sabun basuh, gula,<-- td g econsave...
What was the last thing on TV you watched?: jgn tidur lagi...
WHOS
Who was the last person you took a picture of?: my bro... amek atas moto...
Who was the last person you said I love you to?: mama....


dengan ini selesai sudah aku membuat tagged.. aku xmao tagged spe3. k.. tq~~

2 berkata-kata:

Noor Fatin said...

thniah syira!
hehehehe

bjaya jugak anda

kui2

Unknown said...

yup..

tima kasih sbb tagged sy.. haha~~