bersempena dengan hari raya yg bakal menjelma aku ingin memohon seribu kemaafan...
-halalkan mkn dan minum aku sekiranya aku ada terlebih mknan yg korang pye..
-aku maafkan segala kesalahan korang yg sengaja ataupun yg tidak sengaja..
-jika ada kata2 ku yg menyinggung perasaan kalian, ku pohon seribu kemaafan... nk tarik balik kata2 tu mmg xleh, hanya kemaafan ku pohon drmu...
-segala yg terjadi antara kita biarlah 0-0.. kita bkk lebaran baru lepas rya nie...
kepada ayot, linot, linet, shedot, zukot, shazot: aku mintak maaf klu selama ini tersinggung ngn kata2 aku... berbuka posa ngn korang mmg bes.. walaupun tiap2 hari aku kena kemas bilik aku sendiri lepas bkk posa.. n nk gado cuci pinggan lg...x tahu la lepas ni, dpt x merasai mkn beramai2 mcm nie lg...
kepada izni, dila, intan salma: maaf ku pohon drmu sekiranya diri ini da yg menyinggung perasaan kalian.. MAAFKAN DIRIKU!!!
kepada min, din , paeh, hasnur, ijat: maafkan sekali lg.. semoga berbhgia ngn keluarga.. dan selamat hari raya..
kepada karl, edy, fady: selamat hari raya... maaf zahir batin... nk banje karl pown x leh lg nie... anyway tq karl..fady, tq sebb menjadi tmpt luahan aku n menjadi pengurut aku yg setia..
senior2 n junior2 forensikku sekalian: mohon maaf seandainya diri ini tidak mengenalimu ataupun telah dilabelkan huduh...[kena terima hakikat itu seadanya]
kwn2 sekolejku samada di ktsn ataupun di burhan: maafkan diri ini.. hanya itu yg mampu dipinta...apa yg terjadi dibiarkan berlalu, jgn diungkit2...
kwn2 blog n kwn2 len:maapkan diriku ini jika penulisan ku ini membuatkan korang terasa... dan diharap dapat membetulkan kesilapan ku ini...
~selamat ari raya aidilfitri~
::dariku::
::nor syahirah binti mohd razi::
::a.k.a cambesje::


3 berkata-kata:
yea..
ak pon same..
kalo ade tersilap kate..
tersakitkan ati tu..
mintak maap la ye~
selamat ari raye!!
selamat hari raya cik cambesjer.. papaii~
nas: selamat ari rye~~aku pown sme la... klu de salah faham.. 0-0 k..
lemantoe: selamat hari rye jgk... hati2 dlm perjlnan tu...
Post a Comment