kejadian: dpn pintu rumah
masa: dlm pkl 6.00 ptg
mangsa: aku
suspek: iskandar, my bro
bukti: ketam yg diikat, sofa
kisah yg berlaku kira2 sebulan lalu, ketika adikku balik dari kerja.... aku yg dengar bunyi moto LC135 berlari dari dapur ke sofa utk membuat surprise kat dia, tgk2 dia yg surprisekan aku dengan membawa seekor ketam yg ditangkap oleh kawannya...
dia menghalakan ketam itu ke arahku..menjerit x terkata aku... walaupun ketam itu diikat tetap aku tetap geli nk pegang..
" nak amik p bawak kat dapur", katanya
aku yg takut melihat ketam itu hanya menggeleng kepala...
"masak k" sambungnya lagi.
"masak?" dengan muka terkejut " mna owg penah masak ketam ni, masak yg len pown x reti tambah masak ketam".
"senang ja.. masukkan ja dlm periuk n rebus, tu pown takut ke"
"ang je la wat, owg tgk je k"
aku ikut is g dapur dan tgk dia wat.. n kami mkn bersama-sama.. dia hanya mkn kaki ketam, aku mkn isi tengah ketam..
adik yg penyanyang, bg kakak dia mkn.. hahahaha~~
thankz is~~

8 berkata-kata:
waa... ketam...
sungguh aku tak reti mkn ketam...
huhu..
aku pown sme~~ adik aku yg ajarkan~~
rumah kau......pink????
bkn la~~ sarah rumah aku bwh tu maroon n atas tu peach~~
haha. ape ape pun, it appears PINK!
haiyoooo.....
mata ko yg prob kot sarah~~ aku nmpak ok je~~ xpown nnt ko dtg umh aku, tgk pink ke x??
mungkin sebab langsir tu kot..huhu..
mmg got prob wif my eyes.
i think so~~
Post a Comment