Thursday, July 9, 2009

cambesje tagged-4

ini adalah tagged dari farhah zaidah.. iaitu "cabaran langsingkah aku".. aku ni langsing ke?? hmm~~ entah lah.. aku rse aku ni gemuk.. tp mseh ada yg menggelar aku papan~~ btol atau tidak itulah hakikatnya.. mengapa ek?? so aku nk jawab la tagged ini dan korang tentukanlah aku ni langsing ke x?? hahahaha~~

1.Berapa berat dan ketinggian anda sekarang?
berat sekarang aku pown ah lme x menimbang berat badan aku ni.. so abaikan soalan ini.. korang agaklah sendiri ek...

2. Berat yang paling tinggi dalam sejarah anda? usia anda pada masa itu?
Berat paling tinggi?? hmmm~~ ketika aku lepas spm sebab time tu dok asrama suma ditanggung.. lepas spm maksud umur 17 tahun la kan..

3.Apakah makanan sampingan anda untuk memiliki tubuh langsing? Dan kejayaan anda dengan makanan tersebut?
mknan?? hmmm x penah terpk nk melangsingkan bdn pown..

4.Berat paling rendah yang pernah anda dapat? Usia anda pada ketika itu?
masa keluar dr perut mama.. 3kg je time tu...

5.Anda pernah sertai program pelangsingan? Nyatakan kejayaan anda?
aku ni student lg, drpd aku ikut program tu bek aku g tgk movie tiap2 hari~~

6.Apakah diet yang anda ambil untuk memiliki berat anda yang paling terendah?
kurangkan mkn nasi.. nk try, tp x leh so mkn je la~~ aku xleh ku sehari x mkn nasi~~

7.Apakah yang menyebabkan berat anda naik mendadak?
masa tu dok kat asrama, mknan suma disupport, so da time mkn dia.. sekali mkn 6kali sehari, abeh je spm, pp tembam, lg 1 klu cuti sem, mkn tido, mkn tido di rumah tu yg bertambah lg berat bdn neh..

8. Apakah target anda untuk kurus selepas ini?
nak kurus tp da org x bg.. so nnt la pk2 kan perkara ni..

9.Miliki gambar anda dahulu dan kini?
da~~ tp x byk la~~

10. Sila upload ok?
selepas spm

time matrik

aku yg sekarang

*da perubahan x??

Kawan-kawan yang anda ingin tag 'cabaran langsingkah daku' ini adalah:
-alia syahida
-tiennz
-edy
-intan syafiqa
-naqib
-dee
-masz
-gurlz didie
-nas

Sesape yang dah buat abaikan la ye..
n sape2 follower yang nak buat,buat la ye..
thanks

3 berkata-kata:

Dee said...

argh...
aku kne tageged...
nnti arr aku wat..
tgh melimbun ni...

err, ko ni kmpk ker dulu?
tak pena nmpk...

nur alia syahida said...

omg!!aku gemok..ape2 pon aku akan wat gak atas permintaan kau..hahaha

Unknown said...

dee- ko kmpk gak ke?? aku pown x penah nmpak ko~~
rajin2 wat la yer~~

alia- tq alia~~