
mengharapkan masalah itu
dapat diselesaikan,
tiada benci antara kita,
tiada dendam antara kita,
tiada bermasam muka lagi,
tiada lagi yg menyebut,
buang yg keruh amik yg jernih..
ketika hati ini disakiti,
dpt dipulihkan sera merta,
apabila semua yg terpendam,
diluahkan sekali gus..
ketika fikiranku kusut,
kerana aku tidak mampu,
menahan rasa sakit ini,
dan tidak mampu utk menjadi hipokrit,
berpura-pura tiada ada yg berlaku,
padahal keadaan menjadi keruh..
lalu,
kuutarakan kpd someone
[yg dpt menyelesaikan masalah ini]
setelah kukumpulkan org yg terlibat,
yg sanggup ketepikan hati yg disakiti,
kerana bgiku masa tidak dpt memulihkan
hati itu sepenuhnya,
kepada yg sanggup menunggu,
THANKZ...
terfikir mcm mna klu jd lebih teruk,
ALHAMDULILLAH..
semuanya memahami situasi itu,
semua diberi peluang bercakap,
sehinggakan memori orientasi bertandang kembali
-like this moment-
fakta: jika tidak diselesaikan, aku takut hati ini bertukar menjadi benci...[jika aku benci, pndg muka pown aku xmau] tetapi disebabkan SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA, aku pown terpikir utk berbincang..
-bhgia masalah itu dpt diselesaikan-
pengajaran: pergaduhan secara on9 mmg xdpt diselesaikan malah boleh memburukkan keadaan.. komunikasi itu penting dlm mengukuhkan sesuatu hubungan itu.. [nnt leh jd COMMUNICATION BREAKDOWN]

3 berkata-kata:
but then masalah itu da setel?
:)
mesti itu rasa yg paling bahagia kan?
semoga yang baik-baik saja berlaku dalam persahabatan kalian. :)
jgn la gado..
x best la t..
hihihi
epalejau: thnkz.. mmg skrg dah setel.. n mmg bhgia sgt.. xde dah salah phm itu... cuma skrg pk nk rapatkan hubungan tu je..
nas: mmg pown xbes.. tp alhamdulillah suma dah ok..
Post a Comment