bermain dengan cat minyak
mengecat pintu gate depan
setelah dileteri oleh big mem~
" bila mau cat gate depan tu"
pertanyaan ditujukan utk satu2nya lelaki dlm rumah ini...
wat masa skrg..
selepas menolong mama di dapur
aku menolongnya mengecat..
dia mengambil di bahagian luar..
manakala aku ambil bhgian dlm...
sambil mengecat: dia mengambil berus dan mencalitkan ke tanganku... naik bengang lalu aku mengecop bhgian yg dicat ke muka...
padan muka!!!
setelah selesai aku bermain pula dengan thinner
utk mencuci segala cat yg berada di tangan, jari, kaki...dan muka...
kemudian
bermain dengan minyak petrol utk membersihkan tempat yg terkena cat
[lg bes klu tuang byk2, sejuk!!!]
------------------------------------------------------------
~hilang di supermarket~
tingat dlu kecik2, slalu hilang kat supermarket
sbb terlalu asyik tgk barang...
klu adek aku lg la..
da satu hari tu,
dia hilang, n dia terus ke receptionist..
dan membuat announcement...
n mama akan amik di kaunter..
[dlu2 time bru pindah sp]
itu time dlu2, ni skrg...
ceritanya bila mama yg terlalu asyik bersembang dan aku mengambil keputusan utk berjln2 di tingkat atas econsave sg petani...
utk mencari penyapu
lalu setelah aku turun mama sudah berada di kaunter bayaran dengan berbagai pertanyaan..
~~aku hanya tersenyum~~

2 berkata-kata:
saje mencapub kt kaunter receptionist ek~ haha =P
hehehehe~~ sje nk mencapup tu..
Post a Comment