sementara dr. ko blom masuk klas lg.. aku pon nk wat la tagged dr gurlz didie ni.. mcm terasa rajin la plak ni wat ni.. excited nk wat ni..
1. kalau anda jadi orang terkaya didunia?
alhamdulillah.. aku bersyukur sgt.. aku akan wat sujud syukur sebab aku jd org yg terkaya di dunia...
2. kalau anda jadi orang yang terseksi di dunia?
ah?? seksi?? x layak kot aku jd...
3. kalau anda perlu terjun dr tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda
aku x kan wat... bodoh la klu da org yg sanggup terjun.. klu ada la org yg sanggup terjun tu mmg dia dah mental.. ptt msuk dlm tanjung rambutan je...
4. kalau orang kata blog awak teruk nak mampus
biarlah.. sebab itu org kte.. bkn aku kte... hahahaha..
5. kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda?
kalau btol, pa salahnya.. klu cari x dpt, terpaksa la ikut pilihan keluarga...
6. kalau tiada lagi hari esok?
aku hanya redha dengan ketentuannya
7. kalau orang yang anda benci berada didepan anda ?
wat x tahu lebih baik... lagpon bkn dia tahu aku bendi dia..
8. kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
kalau mkn2 tu, ak x nk la.. aku nk ayam je.. yg aktiviti tu bes jgk...
9. kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
abah aku mmg x da.. so mak aku plak mmg x dak kat umh aku skrg ni.. sbb aku dok kat kl...
10. kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati. nyatakan nama artis/selebriti tersebut..
mike he... klu aku leh g taiwan leh la...
11. kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
aku nk simpan je lesen tu.. xnk bunuh sapa2..
12. kalau orang kata anda kacak/cantik ?~owh really??
**sambil mata terkelip-kelip ala2 miss world gitu..aharkz!!**.( tiru je ayat org)
13. kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
tak mungkin kot...
14. kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?~
aku x kesah...
15. kalau anda memenangi anugerah? dan anugerah apa yang anda inginkan?
anugerah paling berstunt di plazarah...
16. kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing, bangsa asing mana yang anda inginkan?
nk mike he je...
17. kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
dah x da jodoh.. cari la org lain.. hahahaha
18. kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
~cemburu tandanyer sayang..ya2, silakan mencemburui aku...
19. mengenai orang yang tag kamu ini?
ak x tau.. aku kenal melalui blog je.. kwn sadeline rsenye..
20. saya tag mereka pula.*siap korang*
aya, layona akiko, ayaharith, abg syuk, izni, self-majesty, sadeline, pokcik meant, naqib
aku malas la nk list byk2.. n semua followerz aku...
Tuesday, June 9, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

7 berkata-kata:
mcm tak wajib je
lalala~
wajib la aya~~ ko wat la~~ nnt aku tgk blog ko~~
yeah!!
tahniah kepada anda~
^_^
waa..
name ku terpetik skali ka..
oh tidak??\huhu
well besa la nasevh..
jgn lupa wat tau~~ hahahahah
xpe2 jgn risau..
sye mmg suke tol ditagged neh..
msuk sem ak wat ek..
btw, congrate 4 the result..
ok..
Post a Comment