Thursday, June 18, 2009

cambesje award

demi utk mengisi kebosanan yg berada di plazarah ni.. aku ingin mengawardkan award yg aku dpt dr gurlz didie kpd semua kenalan blog aku dan org sekitar aku..

1.Pastikan jantina anda adalah perempuan
sudah semestinya.. aku tau aku sapa..

2.Copy badge sebagai award anda
sudah.. siap cimpan lg dlm my picture aku

3.Nyata 2 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan..

sebab perempuan ni byk kelebihannya.. dijaga, dikasihi... sikap yg lemah lembut.. walaupun skrg dah jd keras tp still de sifat kelembutan dlm diri seseorg perempuan tu..
4.Pass kan award ini kepada girl-friends anda
ayaharith
sadeline
ezny
intan
layona akiko
norlina
sila tuntut award nih..



1. Anda seorang bintang?

tidak.. aku seorg student di ukm kl yg akan berpindah ke bangi.. bintang adalah objek yg berada di langit pd waktu mlm.. dan aku sentiasa berada di langit.. tp aku bkn bintang sebab aku sentiasa berada di bumi

2. Berapa bintang penulis harus bagi untuk blog anda?

ni terpulang kepada siapa yg bace blog aku.. klu die rse bes, bes la.. klu x, nk wat cam ne.. aku just tulih je..

3. Adakah penulis seorang yang sombong?

itu terpulang kepada siapa yg menilai aku..


4. Dari mana anda mengenali blog penulis?
dia ni kwn sadeline.. kenalan melalui blog je..

5. Anugerah ini ada berapa warna?

empat.. kuning, putih, hitam dan biru.


6.Penerima anugerah WAJIB berkongsi dengan minima 3 blogger.


nasev
dee
tukang tulih

semua dak forensik yg de blog

dan semua followers aku..
;
;
ni award y paling best!!
;


xde soalan2 y memenigkan kepala..
sure korang suka kan??
ape lagi, ambik la award nie~
just 4 u my follower~~

7 berkata-kata:

ayaharith said...

nak kn jwb k sume soklan tu?

yg no 3 tu gambar pe?

*tertanye2...

Unknown said...

sudah semestinya aya~~

ayaharith said...

soklan no 2tu ko x jwb g

gmbr mende yg bwh skali tu??

Dee said...

aku da amek da award tuu... tq..
aku pon tertanye2 gmbr no 3 tuu...
err...

Unknown said...

tu gmbar pendrive n jam tgn n lg 1 tu aku krg pasti.. sebab aku pown amik dr org.. hihihi.. gambar 2 ni ja aku nmpak...

nas aliff said...

hehehe..
kene gune kanta pembesar kot bru nmpk..
how eva..thx ya..
nnt jumpe ko, ak nk cashkn award neh leh x?

Unknown said...

yg aku nmpak penutup botol 100plus..
ko la plak kena bg aku award klu jumpa.. hahahaha