Wednesday, May 6, 2009

cambesje-tagged

memandangkan saya mahu balik dan saya akan membuat tagged yg diberikan oleh dee ni... ktenye wajibulgunnah... so saya dengan rela hati membuat tagged ni atau nk mencukupkan post saya yg ke-50... bru saya tahu.. aya da tagged saya~~ sori aya bru wat k~~
---------------------------------------------------------------------------


adakah anda rasa anda HOT??

ye, saya HOT sebab tingkap bilik saya x mcm tingkap bilik lain, luas dan tp saya pya bilik tingkap biasa shj.. lgpown lme x hujan...


upload gambar kegemaran anda



kenapa anda suka gambar ni?


sebab saya syg family saya, dan ini merupakan gambar pertama kali kami tgkp bersama masa kami besar.. dan gambar inilah saya menampal di bilik saya.. walaupun x dpt jumpa mereka tp melihat gambar pown sudah puas hati saya.



bilakah kali terakhir anda mkn piza?

saya mkn tme aya belanja domino's.. masa tu saya, cda, zu, lin, intan, dila, lina, shaza dan izni[dia x mkn piza tp just nk memeriahkan] mkn di gelanggang bola tampar... pas tu kami main badmintan... bygkan court yg jaringnya tinggi nk mampus kami main juga badminton... habis piza yg dimkn telah dihadam.....



lagu terakhir anda dgr?

nurkasih- inteam sebab lagu ni de dlm blog dee... 



apa anda sedang buat selain buat tag ni? 

mencari layout utk fs... bka fb.. emotianally tgh tgk emosi sebab esk nk exam...



selain nama anda, apakah lagi nama yang  orang panggil anda??

nor syahirah [cahaya kemashyuran][nama betul lebih suka dipanggil], irah[panggilan di rumah], sya[pangilan utk kenalan maktab yg rapat, matrik dan si dia], syahirah[kebykan org pgl saya], syira [panggilan di u], syerry[nma ni saya x suka tp diberikan semasa form5 n digunakan masa maktab shj]



tag 5 orang



siapa no.1?

roqaiyah,my friend, my coursemate...



siapa pula no2?

jiran jauh yg telah berpindah ke bilik sebelah saya kerana ingin menjadi jiran dekat... walau apa-apa pown dia tetap dia yg jiran jauh... hahahhaha...



orang no3 ada hbgan dgn sapa?

da hbgan dengan abg rawang... yg tinggal di rawang sama dengan aku yg aku....



bagaimana pula dengan no.4?

my new follower..



katakan sesuatu ttg no.5?

my super senior... yg tu dpt saya katakan...
--------------------------------------------------------------------------------

senaraikan 5 hadiah yg anda impikan?


1) something special from him...
2) bg someone utk kemaskan brg saya
3) money~~ money~~ money~~
4) mesin basuh
5) mknan yg byk



alasan terhadap pilihan tersebut

1) sebab saya akan menghargainya...
2) supaya saya boleh rilex dan biar die je yg kemas...
3) saya sudah pokai skrg...
4) spya x pyh dah basuh tgn..
5) sebab saya suka mkn byk...


5 impresi terhadap orang yang diminati:

1) sedap mata memandang
2) baik
3) de sense of humor
4) tak perasan
5) semestinya belum berpya lg~~~



5 ciptaan yang paling disukai:

1) mataku
2) hidungku
3) telingaku
4) tangan n kakiku
5) dan semua ciptaanNYA



5 perkara yg dibenci

1) dengki
2) menjaga tepi kain org [kepoci]
3) mengongkong hidup saya
4) berlagak
5) sayur~~~
-----------------------------------------------------------------------------------


sekian terima kasih.. di sini shj tagged saya...

1 berkata-kata:

Dee said...

huh, tak perasan aku ko da wat tagged nie.. bgus2..
tahniah utk ko sbb berjaya buat... huhu....