Wednesday, May 6, 2009

cambesje-tagged 2

ini adalah tagged aku yg ke2.. dari org yg sama iaitu dee..[rajin bebenar dia mentagged aku ni....aku yg malas utk beremosi menjawab semua tagged yg telah diberikan...baik x aku??  hahahahah
oleh itu, marilah ramai2 membaca ape yg org ni nk tagged aku
-------------------------------------------------------------------------
1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

Nama blog aku adalah : .::WISDOM IS KNOWING WHEN TO SPEAK MY MIND AND WHEN TO MIND MY SPEECH::.


2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://cambesje.blogspot.com/
mmg nme tu utk aku gnekan dlm fs, fb dan sebagainya, n x de nme len selain nme ni...

3)Apakah method penulisan dalam blog anda?

method dia ialah saya.. saya pya suka... sebab ni adalah blog saya...


4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda?

dlu igt x nk wat blog, sebab de profile.. tp sekarg cam aktif plak sebab suma pakat da blog so saya pown wat la blog.. n x terasa pown lg nk hapuskan,, sebab nnt masa akan dtg leh bce balik suma yg saya lupa ni...


5)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang TAG anda ini?

Tagged from DEE... saya x kenal  dia... dia kwn kpd kwn saya...


6)Senaraikan orang yang akan anda TAG

Macam biase laa... Huhu... 
lina
shaza
lin
aya
abgsyuk
im_iera
tukang tulih
nas
chaie
 dan follower2 saya

sekian terima kasih dari saya:
cambesje

3 berkata-kata:

Fadhlah said...

polower wajib ke kena buat?cam dah jawab jer semalam..tapi bentuk n3..ble tak camnie?

Unknown said...

wajib wat k~~~

Dee said...

thanks wat tagged nie...
pape pon tahniah arr...
huhu, ko ade cite2 nak tunjuk kat anak cucu ko ker blog ko nie??? ehe....