
abeh je selesai exam amali kimia dan kimia analisis, saya wat keputusan utk balik ke port klng.. umah abang saya, satu-satunya family saya di sini..[da jugak kat putrajaya, tp klu p sna nnt mst boring n x dak transport]...
nak tau mcm mna leh saya nk balik port klang?
mula2 saya nk ikot kwn saya g pwtc g pesta buku... tp disebabkan masalah yg tidak dapat dielakkan saya pown dengan rela hati menyuruh abg saya dtg amik saya pd hari tu...cuma kejadian yg berlaku pd hari tu wat saya x nk duduk di kolej ni wat sementara waktu... tempat yg leh saya p ialah port klang...
pada pkl 11 mlm abg saya amik saya di sini dengn bini n kak saya dan pakwenya... kami pergi mencari mkn... kemudian anta kak saya ke uitm dan pakwenya ke umh sewanya. dan saya ikut abg n kak ipar saya ke umh....
saya sudah pandai utk menidurkan anak sedaraku... anak sedaraku sgt la buas... baru umo 10 bulan tp gayanya mcm sethun lebih... mlm semlm saya g mkn kfc.. sempena abg n kak ipar saya dpt gaji... hihihi... damia[anak sedara saya boleh jalan pusing satu kfc tu tanpa rasa penat... ish3 budak ni...kwn saya anta msg kpd saya "sampai atimu, syera" itu no lma la... saya sudah tukar baru...
bkn saya x nk gtau saya balik time tu tp masa tu semua kan dah letih... korg suma dah tido.. aku sempat gtau rumet aku je...
time tu saya nk lari je dr sini... rehat di port klang.... mula igt nk blik ari khamis tp saya plak lmbt bgn so saya balik la ari ni.... sori kwn2... saya blik ari ni dgn komuter... byk sgt cabarannya... dgn si dia.. hampir2 putus... dan mengantuk... nasib baik saya x tidur dlm komuter.. dan nseb bek hbgn saya masih boleh dipulihkan...
dan skrg saya mahu tido...
p/s: kepada bijan dan gandum, saya x tahu anda berdua tp saya rasa saya dpt agak anda sama ada my senior ataupun senior remote.. tp remote tu x de la mcm ni... so i think mayb my senior... wat do u think~~

0 berkata-kata:
Post a Comment