pas tu dia bg komen...
setia pd remote control
saya balas: n de org nk merampas~~
pastu dia tambah lg~
penjaga remote control yg gedix..eeuuuwww..
mngunakan 2dung sbg tmpat simpanan..1 klej da tau teknik merbahaya ni..waakaka
mmg tme ni saya sgt bengang sgt~~
saya: aku igt benda ni dah setel~~
pa lg yg x puas ati??
pa lg yg x puas ati??
kwnku da menyampuk:adoi...
garang seyh itu org~~ktorg pun x brani~~~[time mlm tu]
saya:nangis ke?? smkin meluat ade ah!!!
spatutnye spe yg gedik??konon nk tunjuk model sheltox yg berjya...
konon berjya dpt remote tu dr ak... then g tukar channel sendiri... hmmm~~ spe la yg gedik..
sori to say~~
sori abg syuk, igt dah ok~~ tp klu mcm ni mmg berapi la~~
mlm tu de senior bg msg kat ak kte sudah2 la
ni msg dia: syahirah, dah2 la..abg bkn nk sbelah dorg..tp jgn pnjg2kn bnda ni..biarkn dorg defense diri dorg slh ek..kite xpyh watpe..ckp k, n jgn bls pe2..nti lme2 hati sakit..lilek k? jgn bgaduh ngn org2 camtu k..
tu yg ak agak cool sket. igt dah setel~~ tgk2 mlm ni prob ni kembali balik
kami pown da hak jugak~~
nk tgk cte... klu nk wat jahat senang je leh tukar balik channel tu~~
salah ke ak nk tgk cte tu???
itu ak pye suka la~~ ak dapat remote tu dlu~~
klu ak xnk bg itu aku punya pasal~~
*pasal remote pown nk gaduh*
kte org gedik
simpan remote tu nk simpan kat mner itu mnjd persoalan ke?
*pelik2*
betul2 mcm bdk2
tgk la kat situ...
x kan bdk laki nak kena p tgk kat blok pompuan...
heran2...
td ckp ak gedik skrg tima kasih plak!!
ak pown x tau ngn ko ni~~
hermmm~~
sbb mmg ak xnk bg sbb igt korg tgk bola~~ hihihi~~ jahat x ak??
dia:ha'ah kan..spe laa yg gedix.. mari tny pndapat org laen.. yg dok sorok2 remote ke, yg mintak remote..x rampas kot, coz da tny elok2..nsb bek mmber suppot gua..lalallalala~
saya:mcm tu kre tya elok2 ke??
dah org x nk bg tu pndai2....kami pown da hak jugak~~
nk tgk cte... klu nk wat jahat senang je leh tukar balik channel tu~~
dia:ish3..pe plak, da mntak elok2 pe..pstu dok sorok2 remote.. consider la, stakat nk tgk tv3 kt pbsm pon bole..ish3
saya:elok ke?
ke nk tunjuk bagus???
biar la~~ kte hak bersama~~
tp wat cam hak seorg diri~~
herm~~
biar la~~ kte hak bersama~~
tp wat cam hak seorg diri~~
herm~~
dia: ish3..die x nmpak kwn2 kite b'duyun2 dtg nk tgk cite 2.. nsb bek dorg x msuk cmpur..bagos gak aku sorg je yg gado.. msti la elok cr sy b'tny, tny nk tgk cite pe.. tp jwpn nye, "hik3, hik3, nk tgk cite2 la" weeee~
tetiba je kwn dia menyampuk: wee.....
pergh best ni..saya:mmg la~~ yg tau cter tu cte mmg x tau pown sbb bru nk stat~~ sbb tu x tau tajuk movi tu yg tau de gambar cina isnin mlm[bkn malam rabu]
mmg pown ko prasan bagus~~salah ke ak nk tgk cte tu???
dia: x slh wahai gadis..tp aksi mnyorok remote dgn gaya yg mnjelikkan adlh slh.. weee~
n mcm aku ckp td,stakat nk tgk tv3 kan lg best tgk kt tv len kt klej ni, xde gangguan drpd ktorg.. yeee~saya: tak leh trima kenyataan ke yg ak x nk bg~~
biar la nk tgk kt mner pown~~itu ak pye suka la~~ ak dapat remote tu dlu~~
klu ak xnk bg itu aku punya pasal~~
*pasal remote pown nk gaduh*
kte org gedik
simpan remote tu nk simpan kat mner itu mnjd persoalan ke?
*pelik2*
betul2 mcm bdk2
kawannya ckp:ish2...bertimbang rasa la...
dah kat blok pompuan ada tv....tgk la kat situ...
x kan bdk laki nak kena p tgk kat blok pompuan...
heran2...
aku:igt blok ak de tv???
yg paling dekat kafe je~~ susah sgt ke???dia: ha'ah, susah..coz ktorg tiap2 mggu lyn cite 2..lalalala~
ntah nye, ktorg nk tgk astro, korg nk tgk tv3 je pon.. pape pon, ktorg hepi sgt smlm..thanx kt korg..weeeeee~aku:ptt la epi sebb dpt tgk~~
mmg ptt pown nk tgk man vs wild... *man yg wild*td ckp ak gedik skrg tima kasih plak!!
ak pown x tau ngn ko ni~~
hermmm~~
kwnku plak menympuk: ak ingt da *case closed*
hehe..dia:biase laa..msing2 tnak kalah.. yela2, aku mngalah laaa.. kcuali kul 10p.m, hr isnin..ktorg xkan mngalh.. tv kita perlu d jaga.!! hahaha
ni penghabisannya
dia ckp: hehe.. b4 dis x pnah plak gado, ari 2 je.. coz bl aku tuka cite 2 sume yg dok kt cafe kusyuk je lyn skali.. skali ngn tukng masak dok jenguk2..x caye tny la kwn2 baek ku..haha
saya: ni nk cter masa dlu2 ar~~
skrg x lg~~almaklum la nk tgl ktsn.. nk jugk cri pasal~~sbb mmg ak xnk bg sbb igt korg tgk bola~~ hihihi~~ jahat x ak??
seriously, ayat dia mmg menyakitkan.. tp klu benda ni dah setel, baguslah...

0 berkata-kata:
Post a Comment