Sunday, April 26, 2009

kepalaku

pening kepala
maksud: tak leh tido semalm, byk nk kena hafal rumus, tp satu pown x masuk dlm kepala otak, perut kosong, masuk dewan xm yg sejuk tahap cipan, x leh tido dlm bas da ganguan... tiada aircond...

trend mkn skrg
mksd: xleh msuk mknan terlalu byk, dulu digelar perut stokin kini tidak lg, mkn bila cukup masa akan terasa mau muntah.. mknan di cafe ataupun perut tidak sebati dengan di sini... mkn di rumah perut ok..menerima shj mknan yg dimsuk.. tetapi tidak di sini.. bkn mahu diet tp  tidak mampu utk menelan... perut mengawal  ckp: mkn sebelum lapar, berhenti sebelum kenyang...

kecelaruan waktu siang dan mlm..
mlm berjaga siang tido ibarat kelawar yg kuar utk mencari mkn.. bilalah jam tido ni mahu dibetulkan.. pabila da klas pg atau exam shj yg bgn awal... tetapi semua dlm keadaan mengantuk.. mengapa terjadi begini?? klu boleh siang mahu tido je.. n mlm masa utk berjaga... wa~~~


kesimpulan nya: perlu memperbetulkan kepala itu sebelum terlambat...

14 berkata-kata:

ayaharith said...

perut stokin???

hahaha~

Unknown said...

itu dlu~~ tme muda2.. skrg x pown~~

joegrimjow said...

waa
nampak pusatt

Unknown said...

en joe [malas nk taip, pnjg sgt]
gambar hyalah hiasan semata2 x da kaitan dgn yg hidup ataupun mati...

Dee said...

Pening kepala??
jgn risau, actifast ade.. huhu...

Unknown said...

x penah mkn actifast tu~~ nnt lg mengantuk de la~~

Dee said...

erm, aku mkn tak ngantok pon...
sbb, aku telan actifast, tak mnum air masak... mnum air nescafe.. huhu...

Unknown said...

minum air nescafe mner nk ngntok pown.. pe la~~
ish3.. aku x leh minum nescafe nnt aku x leh tdo sepanjang hari...

Dee said...

huh yeker....
patut laa.. tapi pale lpas tu kompom mamai jee... hehe...
ko tak biase minum kot.. mmg rase mcm tuu...

Unknown said...

mmg r.. aku x besa sgt ngn kopi...
aku x reti sgt nk minum...
dr kecik minum teh je.. x minum kopi..

Dee said...

ooo yeke...
ptut laa...
tak biase mmg mcm tu laa kot...

Unknown said...

mayb kot.. sebab tu la aku x mnum kopi.. hihihi

Dee said...

dari kcik lagi aku da dididik (byk nau di- err...) minum kopi... hehe...

Unknown said...

hihihihi.. aku mmg x lalu dr kecik.. nk wat cam na..