Saturday, November 29, 2014

.. kenduri fiza dan sham..



Honestly aku cakap, aku bukanlah org yang peramah sangat.. Tapi memandangkan ini adalah member aku masa sekolah dan lama x jumpa dan pada masa yang sama aku pun ada dekat sg petani.. sebab balik utk kenduri  anak ayah aku..

kebetulan masa wasup tu, ada member ajak aku sebab dia xdak geng, so aku pun offer diri lah memandangkan aku ni pun dah lama x jumpa member2 ni..

so masa tu aku dah share location dah dekat member aku sorang ni. utk dtg ke rumah aku.. sejujurnya aku bukanlah selalu bawak member dtg rumah.. hanya sesetgh member shj aku bawak..

setelah selesai kenduri dekat rumah ayah aku, so aku pun balik la rumah aku. Masa aku menunggu member aku sorang ni, aku pun tertidur dan handphone aku tgh charging.. dan handphone aku ni tgh charging dia selalu off.

so bila aku dah terjaga tgk2 dah pkl 5 dan aku rasakan.. alahai~~ bila aku check group sekolah rendah tu. bygkan semua tgh marah aku sebab aku x reply atau angkat phone..

bila member col dia tanya aku kat mna. dan aku pun bagi direction.. sampai ja kat rumah. bayangkan aku tgh bersiap dan tetiba ja ada org tya mama aku " ni rumah syahirah umo 25 tahun ke?"

dan mama and akak aku pun marahlah aku..

" awat x cakap kat mama"

masa dalam kereta tu jangan tanyalah..

*bayangkan aku xpernah teringat dan perasan pun member aku sorang ni*

" km cari ampa ikut location yang ampa bg tu, tp td km p tya syahirah kat lorong tu tp dia budak lagi"

" last2 km tya sebelah rumah ni, dia cakap ni rumah ampa"

" km try tya nama bapak ampa, tp xdak orang tau pun"

* bapak aku x wujud dah pun masa aku duduk sini"

bila sampai ja sana, tgk2 pengantin xdak, p photoshoot kat INTAN sg petani.

kami pun makan dan terpaksa tunggu smpai mghrib sebab famili fiza ni peramah dan x bagi balik smpai km jumpa dgn pengantin..

mula2 tu mmg member nk balik dah sebab ada hal.. tp malu beralah jugak ngn famili sehingga maghrib pun kat sana..

nota kaki: dlu, skrg dan selama2nya.. saya adalah org yg pendiam

0 berkata-kata: