Saturday, April 23, 2011

::impian::

hidup perlu ada impian,
hidup perlu ada angan-angan,
kadang-kadang sebab angan-angan dan impian tu la,
kita dapat mengecapi bahgia. :P

dan kita akan membuat something untuk jadikan angan-angan itu,
satu kenyataan.

samalah seperti 3 thun dahulu,
berimpikan mau menjadi "ahli forensik yg beriman"
tup tap tup tap tup tap dah jadi student forensik.
"ahli forensik" tu masih dikejar tapi....
disebabkan keputusan yg "gempakzz" sgt ni.
wat aku terpikir fuh boleh ke?
tapi asalkan kita ada impian dan matlamat kita untuk berjaya dalam hidup ini.

lagi satu, aku impikan ashraf muslim
*mcm pelik aje kan impikan ashrafmuslim*
tapi xkisahlah,
aku suka berebut2 ngn member2 terutama skali dot2 dan oje~
nk kwen la, nk berbf..
aku rasa dah setahun dah wabak ashrafmuslim dalam kos ktorang
smpaikan org luar kenal pun sbb ashrafmuslim.. haha~
tapi xsuma impian boleh jadi kenyataan kan,
dan impian itu pendorong untuk kita maju ke depan.
xperlu org yg kita nmpk selalu,
cukuplah sekadar org yg hanya diawangan
*means mmg kita tahu xkan dpt dia*
haha :P

lagi satu, aku impikan semoga famili aku seperti dahulu.
aku ingin mereka bergembira
aku inginkan mereka sihat
xperlu ke hospital untuk ambil ubat sbb nk atasi masalah orang yg x serik2 mengkhianat org ni
hantu raya ke pontianak ke toyol ke
dan sbgainya.
dan ada jgk org yg sanggup merosakkan org lain untuk kesenangan diri sendiri
walaupun pada hakikatnya dia yang rugi.
tolonglah bawak bertaubat.
*klu nk tau wujudnya hantu raya, pontianak, meh la dtg umah aku memlm, 4sure korang akn bergembira, sampai aku pun naik mual dgn benda2 ni*
*nk kata xcaya, benda tu dah berlaku*


::----->jom cari mangsa baru untuk digaduhkan.
::----> selamat bercuti
::----> selamat tinggal bangi



2 berkata-kata:

nas aliff said...

cam bes je kalo ade gf cam lisa surihani..erk.. tetebe kan? hahaha

btw, lame x komen kat cni~hihi

Unknown said...

haha~ selamat berkomen

dia klu ade saingan bru bes~ lala~ :P