Sunday, September 5, 2010

::selamat bercuti dan selamat hari raya::


sekarang semua sedang berpusu-pusu utk balik kg halaman msing-masing kan?? tp aku maseh di sini... ehem3.. da kelas lg sampai hari selasa ni.. kih3~~ bkn xnk ponteng tp..

hakikatnya aku balel pown hari selasa, npe nk tergesa2 nk ponteng kan.. dah big boss nk balek ari selasa.. apa boleh wat.. kih3~~


so di kesempatan ini aku aku nk ucap selamat bercuti dan selamat hari raya... sila lihat gambo di bwh.. hihi~~



utk setiap kata yg x terjaga,
hati dgn prasangka, janji yg x dipenuhi,
kesalahan yg sengaja, hilaf yg x disangka,




sekiranya aku ada:

-tersalah amil brg korang..
-termkn mknan korang..
-terguna brg korang..
-tersabotaj korang..
-terkasar bhsa ngn korang
-tertaip benda yg tidak sepatutnya kat ym ke, skype ke, twitter atau komen di fb..
-terbuat korang marah..
-terbuat korang malu..
-terguna duet korang..
-terhutang korang samaada duet, budi, hati, jantung, limpa, dll
-dan ter-ter yg lain yg xdpt aku senarai lg..


::maafkanlah manusia yg x sempurna ini::

CAMBESJE berceloteh: jemputlah dtg rumah rye nie.. kih3~~ haloo3 dlu..

CAMBESJE berkata: jgn lupa bwk kuih raya nnt.. kita makan sesame nnt..

CAMBESJE berpotpet: SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

fakta: malas nk tagged kat fb.. menyemak je.. kih.. so aku wish kat sini k..

notes: mengharapkan kali ini ramadhanku diterima.. dan hari raya ni lebih meriah dari hari raya sebelum ni..


2 berkata-kata:

Jefri said...

wooo..kad ry sendirik!

kite pun ade..=p

hehe...selamat hari raya jua.
maaf zahir n batin...~

Unknown said...

wat la kad raye sendirik..

samat hari rye...