hakikatnya aku balel pown hari selasa, npe nk tergesa2 nk ponteng kan.. dah big boss nk balek ari selasa.. apa boleh wat.. kih3~~
so di kesempatan ini aku aku nk ucap selamat bercuti dan selamat hari raya... sila lihat gambo di bwh.. hihi~~
utk setiap kata yg x terjaga,
hati dgn prasangka, janji yg x dipenuhi,
kesalahan yg sengaja, hilaf yg x disangka,
sekiranya aku ada:
-tersalah amil brg korang..
-termkn mknan korang..
-terguna brg korang..
-tersabotaj korang..
-terkasar bhsa ngn korang
-tertaip benda yg tidak sepatutnya kat ym ke, skype ke, twitter atau komen di fb..
-terbuat korang marah..
-terbuat korang malu..
-terguna duet korang..
-terhutang korang samaada duet, budi, hati, jantung, limpa, dll
-dan ter-ter yg lain yg xdpt aku senarai lg..
::maafkanlah manusia yg x sempurna ini::
CAMBESJE berceloteh: jemputlah dtg rumah rye nie.. kih3~~ haloo3 dlu..
CAMBESJE berkata: jgn lupa bwk kuih raya nnt.. kita makan sesame nnt..
CAMBESJE berpotpet: SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
fakta: malas nk tagged kat fb.. menyemak je.. kih.. so aku wish kat sini k..
notes: mengharapkan kali ini ramadhanku diterima.. dan hari raya ni lebih meriah dari hari raya sebelum ni..


2 berkata-kata:
wooo..kad ry sendirik!
kite pun ade..=p
hehe...selamat hari raya jua.
maaf zahir n batin...~
wat la kad raye sendirik..
samat hari rye...
Post a Comment