Saturday, June 12, 2010

::cambesje glam award::


"glam award" diberikan kepada cambesje oleh intan iaitu my coursemate..
setinggi2 penghargaan diucapkan kerana menganugerahkan award ni kpd cambesje..
[mula la ayat nk menykema kan2??]


tp cambesje dikenakan syarat utk mendptkan award2 ni.. so cambesje dgn berbesar hati memenuhi syarat yg diberikan..

cambesje dikenakan menjawab soklan2 dibwh:


Kenapa anda suke blogging?
cambesje pown xtau.. tetiba je dah ada blog...

Adakah anda bahagia dengan kehidupan anda sekarang..?
cambesje bhgia dengan senyuman..

Apakah impian anda 5 tahun akan datang?
next 2 years nk grad dr ukm dgn jayanya.. then cari keja.. then bela mama.. then pk utk diri sendiri.. haha~~

Siapakah orang yang anda mahu sentiasa ada disisi anda..??
mst org kan?? yg pastinya cambesje ada family yg sentiasa bersusah payah bersama serta sahabat2 yg sentiasa memahami diri cambesje

Sila beri award ini kepada 5 orang yang anda suka..


cambesje suka?? hurmmm~~

tp sudah semestinya bloggers jugak...

-pipoza
-alia
-naqib
-mira dc
-klu anda baca post ni, andalah yg ke-5


2 berkata-kata:

Unknown said...

eh! cantik award ni! wah! tp sy xdpt ker??? sedihnyer... uwaa (lari2 anak smbil kesat air mata)

Unknown said...

lor.. awk xckp nk.. hihi~~