ditagged oleh cik sadeline yg menyatakan sy adalah klasmate yg bermata sepet.. tp sy rasa org len ada lg sepet dr sy tau~~ lalala~~
dan lg 1: dari intan yg sudah menemui cinta barunya.. kan2?? haha~~
1) Adakah anda rasa anda Hot?
mst la x.. sbb sekarang sy rasa sy dah bkk kipas sy semaksimum mungkin awk tau~~ hihihi~~
2) Upload Wallpaper PC/LAPTOP yg anda guna sekarang!
3) Cerita pasal gambar.
letak gambar yg orang-orang yg disayangi dan dirindui sampai mati.. itu je nk cakap... *mode:homesick*.. nk balik!!!!!
-sila anta sy balik sp kpd org yg tagged sy ni, sekarang jugak!!!! huhu-
4) Bila kali terakhir anda makan pizza?
mayb time my besday kot~~
5) Lagu yg terakhir anda dengar?
show by lenka + saat terindah by dakmie ---- sbb bkk blog byk2 then mutekan laptop sbb pening dgr byk lagu skali~~ wahahaha~~
6) Apa yg anda buat selain menyelesaikan Tag ini?
tgh tahan perut utk ke toilet... perut penuh sebb mkn laksa n jagung tgk asmaradana td.. hahaha~~
7) Selain nama sendiri,anda dipanggil nama apa?
irah.sya.syerry.syira.abe.
8) Tag lagi 8 orang
9) Siapakah orang no 1 anda?
mr president di 5 fabolous suatu ketika dahulu di beseri
10) Katakan sesuatu tentang orang no 5?
lama kita xberjumpa kan?? pakwe sihat?? haha~~
11) Orang no 3 ade hubungan dengan siapa?
owh... ni spe xkenal dia ada hubungan ngn spe?? perlu ke wat anouncement kat cini.. satu malaysia tahu kot~~ wahahaha~~ kan alia???
12) Bagaimana pula dengan orang no 4?
dia sebaldi junior sy...
13) Pesanan buat orang no 6
jom balik kedah!!!!
14) Kata-kata cinta untuk orang no 2
awk.. bila nk dtg jumpa sy di sini.. lama kita x berjumpa.. *ada mcm kata-kata cinta x??*
15) Adakah orang no 7 dan 8 mempunyai persamaan?
2-2 dr kolej burhan~~
16) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yg mengetag anda
yg mna?? cik intan ke cik sadeline
klu cik intan: org melaka, kosmate, lg tinggi dr sy, mulut besar, sudah berpya.. kan2??
ni cik sadeline plak: org samarahan, kosmate jugak, lg pendek dr sy, xske ashraffmuslim [kurang persaingan sket], mkn byk!!!!
17) Persamaan antara kambing dengan lembu?
berbau~~ hihi
18) Perasaan anda ketika anda jawab tag ini
nk buang air~~
19) Adakah anda tahu Rizman tu sengal?
spe tu?? xkenal pown~~
20) Gay or les?
mereka ckp sy abe.. so sy laki la kan.. tp sy suka laki.. so gay la kan?? wahahahaha~~
ok~~ dah setel.. bg yg kena tagged tu, anda wajib jawab.. klu x aku korek2 mata korang bg lg lg besar dr skrg~~
hahahahahaha *evil laughing*


0 berkata-kata:
Post a Comment