Tuesday, May 4, 2010

cambesje tagged-9

ditagged oleh cik sadeline yg menyatakan sy adalah klasmate yg bermata sepet.. tp sy rasa org len ada lg sepet dr sy tau~~ lalala~~

dan lg 1: dari intan yg sudah menemui cinta barunya.. kan2?? haha~~


1) Adakah anda rasa anda Hot?

mst la x.. sbb sekarang sy rasa sy dah bkk kipas sy semaksimum mungkin awk tau~~ hihihi~~

2) Upload Wallpaper PC/LAPTOP yg anda guna sekarang!

bek bosh!!!!



tadaaaa~~~
-
-
-
-

3) Cerita pasal gambar.

letak gambar yg orang-orang yg disayangi dan dirindui sampai mati.. itu je nk cakap... *mode:homesick*.. nk balik!!!!!

-sila anta sy balik sp kpd org yg tagged sy ni, sekarang jugak!!!! huhu-

4) Bila kali terakhir anda makan pizza?

mayb time my besday kot~~

5) Lagu yg terakhir anda dengar?

show by lenka + saat terindah by dakmie ---- sbb bkk blog byk2 then mutekan laptop sbb pening dgr byk lagu skali~~ wahahaha~~

6) Apa yg anda buat selain menyelesaikan Tag ini?

tgh tahan perut utk ke toilet... perut penuh sebb mkn laksa n jagung tgk asmaradana td.. hahaha~~

7) Selain nama sendiri,anda dipanggil nama apa?

irah.sya.syerry.syira.abe.


8) Tag lagi 8 orang



9) Siapakah orang no 1 anda?

mr president di 5 fabolous suatu ketika dahulu di beseri

10) Katakan sesuatu tentang orang no 5?

lama kita xberjumpa kan?? pakwe sihat?? haha~~

11) Orang no 3 ade hubungan dengan siapa?

owh... ni spe xkenal dia ada hubungan ngn spe?? perlu ke wat anouncement kat cini.. satu malaysia tahu kot~~ wahahaha~~ kan alia???

12) Bagaimana pula dengan orang no 4?

dia sebaldi junior sy...

13) Pesanan buat orang no 6

jom balik kedah!!!!

14) Kata-kata cinta untuk orang no 2

awk.. bila nk dtg jumpa sy di sini.. lama kita x berjumpa.. *ada mcm kata-kata cinta x??*

15) Adakah orang no 7 dan 8 mempunyai persamaan?

2-2 dr kolej burhan~~

16) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yg mengetag anda

yg mna?? cik intan ke cik sadeline

klu cik intan: org melaka, kosmate, lg tinggi dr sy, mulut besar, sudah berpya.. kan2??

ni cik sadeline plak: org samarahan, kosmate jugak, lg pendek dr sy, xske ashraffmuslim [kurang persaingan sket], mkn byk!!!!

17) Persamaan antara kambing dengan lembu?

berbau~~ hihi

18) Perasaan anda ketika anda jawab tag ini

nk buang air~~

19) Adakah anda tahu Rizman tu sengal?

spe tu?? xkenal pown~~

20) Gay or les?

mereka ckp sy abe.. so sy laki la kan.. tp sy suka laki.. so gay la kan?? wahahahaha~~

ok~~ dah setel.. bg yg kena tagged tu, anda wajib jawab.. klu x aku korek2 mata korang bg lg lg besar dr skrg~~
hahahahahaha *evil laughing*



0 berkata-kata: