mintak perhatian: di sini adalah esei semata-mata, xde gambar mahupun ilusi yg menarik..
peringatan: sila baca dengan perlahan2, istilah kecelaruan penggunaan kata ganti nama adalah amat2 dielakkan...
awk, awk, awk......
saya tahu saya bukanlah sesempurna yg awk nk..tp sy ada hati, saya ada perasaan.. hati saya lembut, tp bila hati ini dah rapuh, dia menjadi lebih keras sekeras daging liat kat kedai mkn di tasik cempaka tu.. awk tau x?????
awk, awk, awk.....
awk pergi bila awk jemu... dan awk kembali bila awk rasa yg jemu tu hilang kot... awk kata awk nk kwn atas alasan agama... sy menganggap itu perkara positive.. sbb itu la, sy xpenah ckp apa-apa kat awk... dan bila sy aggp awk kwn, awk melebihkan istilah kwn... sy tahu awk masih dlm proses memilih..mayb lagu disana menanti di sini menunggu sesuai utk awk kot... tp bg sy, sy bukanlah org yg sesuai utk awk, awk mampu dpt org yg lebih baik dr sy... sy harap awk faham...
awk ni bermusim ke?? sekejap xnk, and then cari balek bila nk?? mcm tu ek?? tp sy bkn semudah itu yg awk aggap... sy bkn lalang.. bila xnk, sy backoff, bila nk, sy on balek... sy bukan lg org yg awk kenal dlu.. kali ini sy rasa sy dah mampu utk campak awk jauh2............
honestly, sy rasa muka awk tu nk campak ngn batu, bila awk kata give u a second chance.. berapa kali sy nk bg second chance kat awk, awk rasa???
sebyk mana awk kumpul x awk tu..bape ek?? 5 ke 6?? tp itu bukan bermakna awk adalah idaman setiap insan *tolong cermin sedikit, muka awk tu bukan setakat muka je, sifat awk tu sekali*
awk, awk, awk......
sy tidaklah mengharap awk kembali, tp setelah setahun perkara ni berlaku sy rasa, semuanya sy telah lupakan... sy harap sgt awk dpt lupakan siapa sy.. kewujudan sy dlm diri awk.. segala tentang sy...
sy pown nk awk respect bhw awk bukanlah pilihan sy lg... sy xleh msg awk, sbb kita akan gado.. sy xleh ym awk, sbb sy akan panas hati... sebab itulah sy pilih jln ni utk explain kat awk...
cuma sy nk ulang seklai lg.. sy bukanlah org terbaik utk awk... biarlah sy berbhgia dengan hidup sy.. xkesahlah sapa yg saya pilih.. dia berambut merah ke? berkuku hitam ke? dia hodoh ke?[bermaksud sy cantek, wakaka] dia nsem ke?[bermksud sy hodoh, weee~~~] dia pendek ke? [murah rezeki sikit] dia tinggi ke??[bru secocok, hahaha~~]
tp saya percaya janji Allah, :"perempuan baik utk lelaki yg baik dan lelaki yg baik utk perempuan yg baik".. klu sy dpt yg baik bermkna sy baik la.. klu sy dpt yg jahat bermakna diri sy ini maseh belum baek.... sy terima QADA DAN QADAR sy.. cuma sy dpt yakin yg sy xdpt terima awk lg... sy bukanlah yg terbaik utk awk.. dan awk bukanlah yg terbaik utk sy... awk harus terima dan saya sudah menerima itu semua......
skrg sy leh anggap awk sbg kwn je.... tp bila awk xleh trima sy sbg kwn.. so sy mintak maaf la, klu segala kesilapan sy selama ini... sy mmg akan kata tidak... i dun lie to myself.. selama ini pown sy honest je... so klu awk nk sy honest, mmg awk telah sy lupakan...... istilah sy single ke skrg ni?? xpyh la pk benda-benda tu.. cuma sy harapkan sy menerima org yg terima sy seadanya...
kita berpisah secara elok, so sy rasakan xpyhlah nk lukakan hati awk utk tenangkan hati sy...bila awk xleh agp sy sbg kwn awk.. sy buat keputusan sy pown xmau awk sbg kwn sy..mintak maaf je la ek...lgpown kita pown xkan bersua lg wpun sg besi ngn bangi tu xde la jauh sgt.....

0 berkata-kata:
Post a Comment