Wednesday, March 17, 2010

::my best day::




17 mac...
tarikh yg membuatkan umoku meningkat, semakin dekat dengan usia kematian....
tetapi terasa diri ini maseh muda dan mseh cute.. hahaha~~

ini plan mereka:

pkl 12 am, cik lynot memanggilku ke foyer, katanya d-qim nk jumpa.. siyesly aku dengan pening2, konon nk tido dipksa keluar, mula2 terpikir asal nk wat meeting mlm2 nie?? siap kata x nk lg... mayb sbb aku bru abeh mkn megi n milo sbb tu rse kepala pening, n mengantuk smgt nk g kelas PIK esk....

bila turun ke foyer, nmpk mereka maseh bersembang ngn d-qim.. npe lg??? dah la td x turun
konon nk agihkan t-shirt dinner...

memandgkan kerusi di luar tu basah, aku lap la kerusi tu ngn paper utk keringkan... npe nk wat meeting kat ctu kan.. ish3.. diorang nie...

last kemunculan izni yg memegang kek dan mereka yg menyanyikan lagu besday....

-permulaan menyambut forensician di kolej burhanuddin helmi-






seperti biasa acara memotong kek, sesi suap menyuap diadakan...

-appy birthday abe syira,4rm csi geng<--- septtnya ditulis mcm ni di atas kek, tp disebabkan mata yg menulis tu ade prob so die tulis

APPY BIRTHDAY
ABE
CSI GENG
4RM-

TP mereka x suap ke mulut, mereka suap ke muka aku.... huhuhuhuhu~~


nk tunjuk cincin je... cincin friendship sebenarnya tp menjadi cincin cinta aku disebabkan oleh mereka2... or aku yg terlebih perasan.. hahaha~~


aku yg dibuli oleh mereka, satu bdn dilumur kek....



berlari satu kolej utk melarikan diri dr mereka, tp aku hanya mampu pasrah shj~~

fakta: thnkz to all my frens yg wish sama ada melalui fb, ym ataupun msg... aku syg korang~~

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

umo dah meingkat 1 mknanya there is 21 things dat u have to know about me:

1. mengharapkan my family dpt jd 1st wisher.. n dah dpt dimkbulkan, my mom col b4 pkl 12, my sis anta msg 1 day b4 my besday... but she said HAPPY BELATED BESDAY... at least i know that she remember me....

2. dah berumo 21 thun dah,

3. shuke mkn byk, xleh tgk klu org x abeh mkn, mst mulut terasa nk mkn jugak...

4. tp masalahnya aku x shuke mkn sayur.... ops yg ni x leh pksa lor~~ yg pasti aku mkn ulam tau~~

5. ank ke 5 dr 6 adek-beradek.. sume pown dah wish.. luv u all sampai mati~~

6. sgt pendiam utk org yg aku x kenal, tp bila dah kenal ops!!!! no komen... hihihi...

7. mudah menerima gurauan yg hanya dibalas dengan senyuman....

8. tidak mudah marah.. tp sekali tercetus tu, sori to say....

9. xshuke bende yg serabut2....

10. shuke wat keje last minute.. itu sudah semestinya utk student.. kan2...

11. hopefully dpt keje bila kuar nnt.. 2thun lg....

12. tingin nk berdiet, tp mereka ckp diet aku x menjadi...

13. sentiasa berlab partner dgn cik lynot dan sem ni bertambah lg satu partner, fady...

14. sering dibuli oleh mereka, damia dan mereka2...

15. jenis x kesah.. dan boleh control emo aku, sbb tu ble aku clash, ade yg xtau....

16. sanggup mengorbankan ape3 utk someone yg aku syg...

17. bila aku kuar, xleh lupa pkai jam, bwk nset, purse...klu kuar town: +compact powder n lip ice....

18. tgh nk blaja nk pkai lens~~

19. actually kurang mempercayai lelaki...

20. sedihku ditutup dengan ketawaku.... sebb tu la korang xnmpk mata aku bila aku ketawa.. hahaha~~

21. menyayangi sahabat2ku.. harap tiada pergaduhan antara kita~~ luv u all~~




-sekian ini perihal ttg diriku-


2 berkata-kata:

Syamimi Supian said...

owh..hepi belated birthday..singgah kembali :)

Unknown said...

thnkz!!!