ketika cuaca panas menjelma.
maka mulalah tekakku merasa peritnya,
sudah kutelan eskrim utk melegakan tekakku,
sudah kutelan air asam jawa di UO,
dan kemudian terasa kesakitan di kepalaku
yg masih mampu dikawal
[disebabkan perubahan cuaca ini]
sedangkan otak ini perlu masuk dengan nota-nota toksikologi itu..
fakta: esk exam toksikology NNNX 2063.... di DSG, ktsn...
wish me luck...
isi penting: got 2 more paper after CNY: polymer and spektroskopi paper....
-dan apabila hatiku berada di sp-
xsaba utk balik utk melihat bakal abg ipar sy.. haha
[dlm upacara merisik my eldest sis cuti ni]
dlm erti kata lain, imah n wan xperlu risau lagi pasal syarat utk bg angah kwen dlu, bru mereka boleh kwen.. huhu~~
kesimpulan: wpun mid sem exam blom habis lagi, tetap mau wat mkn satay atau dikenali sbg mkn besar F-O-R-E-N-S-I-K 3rd batch, esk mlm....
pgnya, aku sudah berangkat balik ke sg petani...
[walaupun yg len kerana ketiadatiketan, mereka menumpang abgku utk balik yg baru wat keputusan utk balik smlm...]
dengan ini, sy berbesar hati utk mengucapkan HAPPY CHINESE NEW YEAR... SELAMAT BERCUTI...

2 berkata-kata:
yeah..bakal abg ipar dah ade...
akak aq kawen sabtu depan..ehehe..
dapat gak abg ipar baru..
*kalo ade lebihan satay..passing kt sini..*
klu aku leh sampai melaka time tu, leh la aku g knduri tu.. ahaz!!
satay sudah abeh dicernakan..
Post a Comment