mulanya pada pagi hari mengemas barang yg maseh belum dimasukkan ke dalam beg~~ mengutip semua baju di tingkap utk masuk ke dlm beg yg besar nk mampus itu..
kemudian diteruskan dengan memasukkan beg itu ke dlm setor.... kelihatan brg yg smlm kuletak sudah dicampakkan ke dalam sehingga aku tidak dapat melihat...
sesudah itu, sadeline membawa bubur utk dimsukkan ke dalam perutku yg mintak utk diisi.. bersama2 dengan shaza, kami menghabiskan mknan itu...
selepas itu, memasukkan barang ke dalam ruang rehat sementara menunggu mlm nnt utk mengambilku pulang...
selepas itu, pergi check out di kaunter, menemani lin utk membuat surat... dan kemudian mkn di kafe
menu: nasi beriyani bersama ayam masak merah dan kuah dal...
kemudian melepak di cafe, dan diteruskan dengan menunggu ayah shaza di dataran kbh...
setelah mereka pergi tinggallah aku sendirian di sini..
menanti..menanti.. dan menanti....
mlm ni pula bakal berjalan ke uo utk menonton nur kasih.. entah bkk atau tidak.. itu bila aku ke sana~~
vip2 itu dijangksa sampai pd pkl 11 mlm~~
dengan ini sekian sahajalah dari saya... mau solat maghrib dlu~~

2 berkata-kata:
syira!!
aku sudah di kemaman..heee
sem depan je la kita jmpa kat sp tu
ko dok sp area mana ek??
ye~~ aku bru nk balek sp...
xsampai2 ag pown..
still di port klang...
ari isnin ni mayb aku leh balek~~ huhuhu..
aku kat area pekan sp tu...
rumah aku kat area tmn nilam~~
Post a Comment