hari ini merupakan hari yg membuatkan aku rajen.. hehehe~~ rajen utk memuaskan nafsu mkn aku...
bersarapankan cucur:
pada tarikh: 30 oktober
pada pukul : 300 ptg
di bilik : **3 k11b kolej burhanuddin helmi
yg dicicah dengan kuah kari yg x berapa kari
seramai 6 org telah mengambil bahagian dlm upacara memuaskan nafsu mkn ini iaitu linot, shazot, shidot, linet dan syirot serta telah diimport seorang dari flatlet iaitu izni..
dengan bertemankan air teh o ais
fakta x penting: ais yg dibuat dr peti ais baru yg smpai di kolej ini.. dengan menggunakan bekas aiskrim... cara utk pecahkan: mengetuk dengan kuatnya bekas itu ke lantai<-- teori baru selain guna lesung batu...
~keadaan bilik ketika memasak~
hanya menggunakan rice cooker shj..
teori baru: meletakkan salotape pada tempat tekan utk pastikan periuk sentiasa sdlm keadaan panas...

--------------------------------------
x cukup dengan mkn "sarapan", perutku maseh memerlukan mknan utk disumbat ke dlm perut ini, acara mlmnya, msk nasi bersama telur dadar bersertakan masak lemak cili padi yg dibeli di kafe
ditambah pula dengan mknan supper yg dibwa oleh shaza, koko krunch dr biliknya ketika menonton movie
fakta yg agak penting: pemfoyaan kali ke 3 setelah exam kimia fizik...
---------------------------------------



12 berkata-kata:
selain letak selotep..aq gunakan kaedah letak penyendal kertas setebal yg munkin...cekodok itu nmpk spt pucat..apa kata letakkn skali telor dlmnya..akan mnjd seakan-akan pie gittuuuu.,rasanya??oh!sgt rangup..slmt mncubaa~~
oo...cmtu ye nk bg priuk 2 sntiasa panas..hehehe..jap lg kena try nih...
leman: nnt aku try lak cre ko.. tq...
telur2 tu gne kat umah je.. hehehe, kat cn xleh la budjet utk mkn yg len x cukup....cukuplah sekadar guna tepung ngn garam n gula... janji dpt mkn...
farhah: hehehe.. x terpikir cara lain.. so gne cara nie je la..
ahhaha..
cam sedap dowh,,
ble nk bg ak rase???
leman pn bwk rice cooker ker??~
:O
nas: dtg la bangi nie.. bru dpt rse... kui3..
lin: a'ah lin.. leman pown rice cooker... tu die jd chef at bilik die.. hahaha~~
uit, ak x de??? huwawawawa~~~
ayot: kamu sudah lupakah dimana kamu smlm?? tu la g dating~~ xnk ajak aku~~ hehehe~`
huhu... terkenang zman aku kat matrix....
maen masak2 kat bilik...
mcm2 dimasaknyee...
ayot: 30 hb kan???
dee: aik?? ko bwk rice cooker kat matrik dlu??? huhuhu~~
ada lagi 1 cara nak kekalkan rice cooker tu panaih..letak je senduk kat suis tu.selalu buat camtu..tapi nanti suis tu berminyak..hu3.
encik ahmad: senduk yg ade ni besar sgt la~~ xmuat klu nk letak atas suis tu~~
anyway tq 4 ur suggestion~~
Post a Comment