bersamaan dengan 10-11-09
pada pukul 530 ptg
tamatlah tirai semester 1 dak2 forensik thun ke2
di dectar
dengan subjek kimia kumpulan utama dan unsur peralihan atau lebih dikenali sebagai kukup dikalangan mereka
YAHOO!!!!
adakah dengan senyuman?
atau gelak riang atau
tangisan?
hanya mereka2 yg layak menjawabnya.....
merdeka!!!!!
itulah yg sepatutnya diucapkan...
dengan senang hati
ataupun sebaliknya
hanya mereka juga yg mampu menjawabnya....
selama sebulan berhempas pulas menyediakan parang, pedang, m16 beserta dengan dengan peluru yg banyak di dlm seluar dan pencil case...
bertempat di DG,KTAM dan dectar...
akhirnya penantian berakhir....
~tutup kes~
-------------------------------------------------------------------
pemfoyaan kali pertama: di sate kajang, depan metro
mkn 10 biji satay setiap seorang
dan minuman mengikut keseleraan sendiri
nota lapa: perut kejap je kenyang, then sampai je kolej lapa balik
akibat duduk dlm bas terlalu lama, maka mata pown berpinar2 minta utk direhatkan....
tepat jam 930, sampai di kolej burhanuddin helmi utk menghabiskan masa semester 1 ini di sini...
hasil nukilan,

2 berkata-kata:
hooyeahh2..!!merdeka2..!!
tahniah~
sme3~~ kui3~~ucapan tahniah utk ko jugak~~
Post a Comment