Wednesday, March 18, 2009

syukur.... ak maseh dipanjangkan umor....

alhamdulillah ari ni genap umo ak 20 thn... sweet 20?? entahlah ak pown x pasti la.. sweet ke bitter ke... yang pasti ari ni ak rasa sangat bahagia kerana da gak org nk sambut besday ak...
thnkz my frenz...
mlm tu ak rse cam x de pa pa pown sbb diorang pown wat derk je.. so x pe... ak ksah sgt sbb slama ni pown x de org sambut besday melainkan family ak... tp mlm 16 h/b de taklimat ttg keselamatan dan keceriaan kat dsg, ak?? mst la turun sbb apa??
khabar angin telah tersebar kte klu x g kna demerit 100... huhuhu... sebenarnya ak x pyhlah keja sgt merit tu tp entah lah.. dah la merit ak ketua aras pown x de... nk komplen tp ak x tau cam ner nk amik borang dia... hahahaha....
kesimpulan dari ceramah itu ak pown kte bez la...
[sebenarnye ak dtg just bce novel n dgr mp4 ak]
siap kat kt ni upa2nya da bakat pelakon yang tersembunyi.... huhuhu...
yg tu je yang menarik minat ak...
hahahaha...
abeh tu ak pown balik la blik, nk tukar baju n kena turun balik sbb ak kne serah kerja titas ak kat izni n teo...
untuk pengauditan n penyuntingan sebelum anta...
ak bw skali mkanan yang ak beli ptg td utk mkn kat cafe..
[x sempat mkn kt blik sbb kna turun pkl 8 tu, blik x de la lmbt tp ak men ngn fb, fs lg tu yg x sempat nk mkn... lgpown ak x kan mkn nasi b4 mandi... nnt tkut perut ak buncit... nk slim la katakan... huhuhu.. ni pown de owg kte ak gemuk... sgt cdey tau x?]
selesai bg kat izni, ak tgu la kat c2, igt nk nek tp xkan la nk bg dpa wat keja ja.. at least kte ni dtg menjenguh n tgu sampai diorang abeh dah la tu... heheehehe...
[sambil2 tu ak tgk tv la.. walaupun ak x phm ape critenya.. ak tgk jgk hahaha.. nk menghilangkan boring.... ak tgk salma sgt asyik tgk crite tu...penuh emosi... crite ANTU la ktekan...dia pegang tudung dia mcm tkut je... tarik ke dpn n tarik ke dpn... enthla... hhihihi]
dah abeh tu ak igt nk balik tp....
ak tgk lina masih sembang ngn min n dila so ak maleh la nk kco...
then ak prasan izni tgh sembg diam2 ngn aya
then aya nk sampaikan kat zu... zu la ckp kte esk besday teo...
yeke??
ala~~
tme tu mst la ak dpt tau yg diorg nk celeb besday ak...
besday teo esk?? mner de la... ak sorang je yg 17 mac tu... x de yg sme ngn ak...
so ak tgu je la...
then ble pkul 12 suma nyanyi 'hepi besday 2 u, hepi besday 2 u, epi besday 2 syahirah, epi besday to you..... n kitorang mkn suma kek tu sampai abeh...
thnkz sbb kek tu sgt sdp sampai salma menjilat krim2 yg de kat kek tu...
kawan, thnkz 4 everything dat u do 4 me...
dat celebration
walaupown dah tau sal ni 5 min awal... ak tetap rse seronok sbb korg igt gak besday ak...
1st wisher of course my fren then my bro n his fmly, n my mom n my another bro, imah, n dat man, agh...
thnkz my frenz....
thnkz my frenz...
thankz 4 being my fren....
thnkz dila 4 ur novel...
thnkz lina, thnkz shaza 4 ur cute panda.....
thnkz everyone......

2 berkata-kata:

ayaharith said...

huhuhu~

aklu yang spoiler =p

Unknown said...

huhuhu~~~
x pe... tu pown bbrpe minit je pown... hahaha..